Subject: Väljavõtte küsimine tegevuslubade kaupa
From: "Confido personaliosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 13:07:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun saata portaali medre.tehik.ee väljavõte kõikidest
tervishoiutöötajatest ja -spetsialistidest, kes on registreeritud AS
Arstikeskus Confido (registrikood 12381384) tegevuslubadele, eraldi iga
tegevusloa kaupa.

Soovime andmed üle vaadata ning vajadusel korrigeerida.

Kui on tarvis täpsustada taotluse sisu, andke palun teada.

Parimate soovidega

 <https://www.confido.ee/>

Pille Kalmu

Personalispetsialist
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Confido Meditsiinikeskus | Veerenni 51, 10138 Tallinn |
<http://www.confido.ee/> www.confido.ee